Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ASTARTE: Η Μαρία “έφυγε” από κοντά μας...

Όπως ανακοινώθηκε πριν λίγο, η Μαρία Κολοκούρη “Tristessa” των Astarte δεν είναι πια κοντά μας, παρόλο που κέρδισε τη μάχη με τη Λευχαιμία, οι επιπλοκές ήταν μεγάλες.
Η ελληνική σκηνή χάνει ένα από τα σημαντικότερα μέλη της οικογένειας της και φυσικά το παγκόσμιο Metal στερέωμα, καθώς οι Astarte ήταν το πρώτο All Female Black Metal συγκρότημα στην ιστορία του είδους, με εξαιρετική δισκογραφία.

Εμείς θα θέλαμε να εκφράσουμε τα βαθιά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια της Μαρίας και να τους ευχηθούμε καλή δύναμη.

Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση από τη σελίδα της μπάντας, που διαχειρίζεται ο άντρας της Μαρίας, Νίκος Μαίης.

Η Μαρία μας έφυγε από αυτόν τον κόσμο, αφήνεις πολλά πίσω και πονάει όλη μου η ψυχή, είσαι το πιο ξεχωριστό πλάσμα, είσαι η Γυναίκα μου, θα σε λατρεύω, εγώ, ο γιος μας και όλοι όσοι σε αγαπούν. Θα σε τιμώ πάντα και δεν θα ξεχαστείς πότε.
Μέχρι να ξανανταμώσουμε αγάπη μου, σε φιλώ μέσα από την ψυχή μου,
Ο Νίκος σου και ο γιος σου Αντώνιος

Η τελετή θα γίνει αύριο Δευτέρα 16.30 στο κοιμητήριο της Δάφνης.

Maria left from this world, you are leaving a lot behind and my soul is in pain. You are a special person, you are my Wife. I will always adore you, our son and everybody that loves you. I will always honour you and you will never be forgotten.
Until we meet again my love,
I will kiss you from inside of my soul
Your Nick and your son Antonios.”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου