Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013

ELUVEITIE: Αποχωρεί η Meri Tadic από το συγκρότημα!

Μέσα σε πολύ φιλικό κλίμα αποχώρησε η Meri Tadic (Βιολί) από τους Eluveitie, με την μπάντα και την ίδια να δηλώνουν τα εξής:

Eluveitie: "Με βαριά καρδιά σας ενημερώνουμε ότι η Meri, η βιολίστρια μας, αποφάσισε να αφήσει τους Eluveitie. H Meri ήταν ένα μέρος της μπάντας μας από την αρχή. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 11 απίστευτων χρόνων, πέρασε μαζί μας όλες τις καλές και κακές μας στιγμές, έπαιξε περίπου 650 shows και συμμετείχε σε κάθε Eluveitie album έως τώρα.
Όπως λέει και το ρητό: " Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν"- η ώρα έφτασε για την Meri να αφιερώσει τον χρόνο της σε νέους στόχους.
 Σ' ευχαριστούμε Meri που παρέμεινες μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια! Σ' ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στους Eluveitie και για όλες τις στιγμές που μοιραστήκαμε. Δεν ξεχνάμε και μέσα απ' την καρδιά μας σου ευχόμαστε ότι καλύτερο για το προσωπικό και μουσικό σου μέλλον!

H Meri θα αποχωρήσει από τους Eluveitie στο τέλος του χρόνου. Γι αυτό προσοχή, όλοι εσείς που θέλετε να δείτε την Meri να παίζει μαζί μας για τελευταία φορά, το τελευταίο μας show μαζί της θα είναι το Eluveitie & Friends festival στις 28 Δεκέμβρη 2013! Μην το χάσετε!"


Η Meri δήλωσε: "Αγαπητοί φίλοι! Μετά από 11 χρόνια με τους Eluveitie, αποφάσισα πως είναι στιγμή για μένα να προχωρήσω. Είχα το προνόμιο να ζήσω υπέροχα και μοναδικά χρόνια στη σκηνή και στον δρόμο, καθώς και δύσκολα με την μπάντα.
Η απόφασή μου δεν έχει να κάνει με την Irij και το επερχόμενο album. Μιας και πολλοί από εσάς γνωρίζετε ότι ήδη είμαι αναμεμειγμένη με την Irij εδώ και αρκετά χρόνια.
Παρ' όλα αυτά θα συνεχίσω γεμάτη δύναμη, εξελίσσοντας το μουσικό μου ταξίδι και με αυτόν τον τρόπο θα εστιάσω στην νέα κυκλοφορία, debut shows, rehearsals, νέες επιρροές και πιθανότητες.
Είναι πάρα πολύ δύσκολο να βρω τις σωστές λέξεις, ξέρετε. Υπήρχαν μαγικά χρόνια και έζησα και τα απήλαυσα με όλη μου την καρδιά. Ένα μέρος μου, πιθανόν, θα μείνει μέσα στους Eluveitie για πάντα, γιατί για μένα αυτή η μπάντα δεν ήταν ποτέ απλά μια μπάντα, ήταν πηγή ζωής. Γι αυτόν τον λόγο πρώτα απ' όλα θέλω να κάνω μια πρόποση σε όλους τους fans μας απ' όλο τον κόσμο. Ήσασταν ένας πολύτιμος πλούτος στη ζωή μου και θα σκέφτομαι με χαρά τις φανταστικές στιγμές που περάσαμε και το πάθος που είδα να καίει μέσα στα μάτια σας, γροθιές και σώματα μέσα στο πλήθος.
THANK YOU ALL FOR ROCKING THE SHIT OUT OF US EVERY SINGLE NIGHT!!!

Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχαμε!!! <3 <3 <3

Εύχομαι επιπλέον τύχη, επιτυχία και χαρά να κάνουν τα πράγματα ευκολότερα για τα αδέρφια μου Chrigel, Anna, Ivo, Päde, Kay και Rafi! Θα μου λείψουν οι όμορφες σας "Blockflötengesichter" και να τα περνάτε καλά εκεί έξω! ;-)
Ποτέ δεν θα ξεχαστούν όλα αυτά που περάσαμε και είμαι περήφανη που βλέπω πως τα καταφέραμε έως τώρα! Κάντε με περήφανη συνεχίζοντας να Ροκάρετε τον κόσμο αγαπημένοι μου φίλοι. Ελπίζω να συναντήσω κάποιους από εσάς στον δρόμο ξανά. Κάπου, κάπως… :-)
Κλείνοντας, θέλω να παραθέσω έναν στίχο από μια απ τις αγαπημένες μου Metal μπάντες, που χωρίς αυτούς πιθανότατα δεν θα είχα καταλήξει ποτέ να παίζω βιολί σε μια Death Metal μπάντα!

"We are blind to the
World within us,
waiting to be born!
"

Cheers everybody, no tears but joy now!

Love,

Meri
"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου