Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Korpiklaani: "Ο Juho Kauppinen αποχωρεί"

Ο ίδιος δηλώνει: “Αποφάσισα να θέσω τους στόχους μου αλλού, αλλά μετά από αυτά τα 8μιση χρόνια που έπαιξα στην μπάντα, κατάλαβα ότι την συγκεκριμένη στιγμή θέλω να πειραματιστώ και να επιδιώξω κάτι άλλο.
Το ακορντεόν δεν ήταν ποτέ το βασικό μου όργανο. Επίσης κατάλαβα πως το να παίζω μπροστά στο κοινό δεν ήταν κάτι που απολάμβανα. Όσο παράξενο και να ακούγεται, αυτό που θέλω πιο πολύ από το να δημιουργώ μουσική στις μέρες μας είναι να παίζω κιθάρα στο σπίτι. Αυτό με χαλαρώνει και με απαλλάσσει από το άγχος.
Κάποιοι άνθρωποι απολαμβάνουν τις περιοδείες, αλλά επειδή εγώ είμαι κλειστός χαρακτήρας, το να ζω και να ταξιδεύω στο λεωφορείο για 4 εβδομάδες στη σειρά μου είναι αρκετά δύσκολο. Παρόλα αυτά είχα την ευκαιρία να πειραματιστώ σε πολλά πράγματα και είμαι βαθιά ευγνώμον γι αυτό και θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ακροατές των Korpiklaani, τους συναδέλφους μου, τα μέλη της ομάδας και το προσωπικό που επέτρεψε να συμβούν όλα αυτά. Είμαι χαρούμενος που η μπάντα βρήκε έναν επαγγελματία στο ακορντεόν να με αντικαταστήσει, ο οποίος θα μπορεί να τα βγάλει πέρα με τα shows. Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα. Το ταξίδι μόλις ξεκίνησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου