Ένας από τους μουσικούς που παρακολουθώ σχεδόν από το ξεκίνημα της καριέρας του, είναι ο Σάκης Darkface και το μουσικό του "όχημα" που ακούει στο όνομα W.E.B.. Ο λόγος είναι γιατί παντρεύει μέσα από το δικό του πρίσμα, μουσικές που έχω ψηλά στην εκτίμησή μου, όπως αυτές των Rotting Christ, Septicflesh, Moonspell και φυσικά των Cradle Of Filth, γι αυτό λοιπόν περίμενα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την προακρόαση που έγινε αποκλειστικά για τον τύπο, στο Remedy Club στο Ηράκλειο, εκπροσωπώντας το Under The Sign Of Metal.
Έφτασα στο Remedy αρκετά νωρίτερα και η μπάντα ετοιμαζόταν για αυτή την παρουσίαση, με τον χώρο να έχει διαμορφωθεί για την περίσταση.
Ακούσαμε τον δίσκο σε τρία μέρη, καθώς χωρίζεται και σε 3 θεματικές ενότητες, της Καθόδου, της δοκιμασίας και του θανάτου.
Πάμε λοιπόν να προσπαθήσω να σας δώσω να καταλάβετε όσο γίνεται, τι να περιμένετε από το νέο δίσκο των W.E.B., με βάση την μια ακρόαση που είχαμε στη διάθεσή μας.
Η πρώτη ενότητα, αυτή της καθόδου, ξεκινάει με το συμφωνικό intro "Where Everything Begun", που για όσους δεν το γνωρίζουν, αυτό σημαίνουν και τα αρχικά της μπάντας (W.E.B.), οπότε το συγκρότημα είναι σαν να μας ξανασυστήνεται, πλήρως ανανεωμένο και με νέα σύνθεση. Ακολουθεί το "Tartarus", που το γνωρίζετε όλοι πολύ καλά, καθώς έχει ήδη γίνει και ένα πολύ εντυπωσιακό Video Clip. Στο intro, αλλά και στο ξεκίνημα του "Tartarus", η συμφωνική μουσική θυμίζει σε σημεία το "Sanctus Diavolos" των Rotting Christ, αλλά αυτό καθόλου τυχαίο δεν είναι, καθώς την ενορχήστρωση την έχει κάνει ο κορυφαίος στο είδος, Χρήστος Αντωνίου των Septicflesh, κάτι που είχε κάνει αντίστοιχα και στο συγκεκριμένο album των Rotting Christ. Ακολουθεί το "Αve Solaris", που είναι ένα επιθετικό τραγούδι, με δυνατά riff και ρεφρέν που σου μένει, όπως και τα χορωδιακά του σημεία και σε αυτό, όπως και σε άλλα δύο τραγούδια, έχει συμβάλει με την φωνή της η Νίκη Ρόζα Φρέη. Ακολουθεί το "Dragona", ένα τραγούδι που έκανε τον κόσμο να ενθουσιαστεί, διότι για όσους θυμούνται, οι W.E.B. το είχαν παρουσιάσει live όταν είχαν ανοίξει για τους Septicflesh στην Αθήνα, αλλά και στο "Horns Up Festival" στα Τρίκαλα. Γενικότερα σαν τραγούδι νομίζω συνοψίζει όλα τα στοιχεία του δίσκου, σύγχρονη καλογυαλισμένη παραγωγή, όμορφες μελωδίες και μια έντονη προσέγγιση στους Cradle Of Filth. Νομίζω πολύ σωστά θα πράξει η μπάντα, όπως μας ενημέρωσε και θα είναι το επόμενο Lyric Video της.
Ακολουθεί η ενότητα της δοκιμασίας, ξεκινώντας με το "I, The Bornless", το οποίο έχει ωραία προσέγγιση στα drums, είναι ατμοσφαιρικό και με ωραίες μελωδίες, ένα τραγούδι που νομίζω θα αρέσει σε όλους από το πρώτο άκουσμα. Στη συνέχεια το "Morphine For Saints", παντρεύει το αρχικό του riff, που θυμίζει πολύ κάτι από το "Theogonia" των Rotting Christ, μαζί με ατόφιο Heavy Metal και ενδείκνυται για πολύ headbanging! To τέλος της δοκιμασίας έρχεται με το "Cosmos In Flames", που κρατάει τις ταχύτητες του δίσκου σε γρήγορους ρυθμούς, κλείνοντας με μια εντυπωσιακή απαγγελία από την Αποκάλυψη του Ιωάννη, σε συνδυασμό με την ορχήστρα.
Γιο τέλος του δίσκου έχουμε μια καθηλωτική τριλογία, αυτή του θανάτου, της καλύτερης μουσικά ενότητας του δίσκου. Το πρώτο τραγούδι αυτής της τριλογίας ονομάζεται "Τhanatos Pt.I-Golgotha" και είναι το τραγούδι που περίμενα να ακούσω με μεγάλη ανυπομονησία, καθώς guest στα καθαρά φωνητικά είναι ο Σωτήρης Βαγενάς των Septicflesh, ο οποίος είναι απολαυστικός. Εδώ νομίζω πως οι οπαδοί των Septicflesh πρέπει να ευχαριστήσουν τους W.E.B., καθώς μας προσφέρουν την φωνή του στο απόλυτο. Λίγη υπομονή και θα καταλάβετε τι εννοώ. Οι ταχύτητες πέφτουν, με το "Thanatos Pt.II - Epitaphios", το οποίο είναι πολύ ατμοσφαιρικό, με ένα χαοτικό πάντρεμα γυναικείων φωνών από τις Νίκη Ρόζα και Μαρία Μελισσάνθη Ρούτη. Ένα τραγούδι εμπνευσμένο από τον θάνατο του Δράκουλα του Βram Stoker.
Για το τέλος έχουμε ένα πομπώδες φινάλε, με το τραγούδι "Thanatos Pt.III Mnemosynon", το οποίο κλείνει ιδανικά τον δίσκο, με τον Σάκη να απαγγέλλει στα ελληνικά και σε συνδυασμό με την ορχήστρα, θυμίζει πολύ στο στυλ το κλείσιμο των Behemoth στο album "Τhe Satanist".
Γενικότερα έχουμε ένα album που σίγουρα θέλει ακροάσεις, απλά αυτό που νομίζω είναι οτι έχει περισσότερη αμεσότητα από τον προκάτοχό του, "For Bidens".
Υπομονή λοιπόν έως τις 10 Νοεμβρίου που θα κυκλοφορήσει ο δίσκος, από την Apathia Records. Οι πιο ανυπόμονοι μπορούν να παρευρεθούν στο Remedy Club στις 3 Νοεμβρίου, όπου η μπάντα θα κάνει το party της παρουσίασης του νέου δίσκου για όλο τον κόσμο.
Studio Report: Δημήτρης Άγας
Photos: Αντώνης Σκαρ.
Photo Editing: Βένια Λουτσοπούλου
Photo Editing: Βένια Λουτσοπούλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου