Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

MIKE PORTNOY: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τους ADRENALINE MOB!

Ο Drummer Mike Portnoy (ADRENALINE MOB, FLYING COLORS, THE WINERY DOGS, DREAM THEATER, AVENGED SEVENFOLD) εξέδωσε την παρακάτω δήλωση:
"Με λυπεί το γεγονός να ανακοινώσω, πως οι τέσσερις επερχόμενες συναυλίες στην Λατινική Αμερική αυτό το μήνα, ως support στους Halestorm, θα είναι οι τελευταίες μου με τους Adrenaline Mob. Δυστυχώς υπάρχουν προγραμματισμένες συγκρούσεις, που με εμποδίζουν απ το να είμαι σε θέση να δεσμευτώ πλήρως στις μελλοντικές δραστηριότητες της μπάντας αυτή τη στιγμή. Καθώς δεν μπορώ να είμαι σε δύο μέρη την ίδια στιγμή, δεν θέλω να τους κρατάω πίσω  και να τους κάνω να περιμένουν μέχρι να ανοίξει το πρόγραμμά μου εκ νέου, για να συνεχίσουμε τη δραστηριότητα μας.
Είμαι πολύ περήφανος για ότι ξεκινήσαμε μαζί και για την μουσική που δημιουργήσαμε τα 2 τελευταία χρόνια και εύχομαι στα παιδιά ό,τι καλύτερο στο μέλλον."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου